joi, 22 ianuarie 2015

Către noi înșine




Către noi înşine


Dumitru Constantin Dulcan


O carte care te pune pe gânduri, un întreg dialog între profesorul universitar doctor, Dumitru Constantin Dulcan şi Stela Maria Ivanes, respectiv Constantin Ivanes, carte al cărei conţinut îţi destăinuie răspunsurile la mulţimea de întrebări legate de tot ce ţine de: om, viaţă, nevoi şi moarte. Poate te întrebi de ce am citit cartea „Către noi înşine” ...


Ei bine, pot spune că este destul de simplu: să mă redescopăr pe mine însămi, să înţeleg ce se întâmplă în jurul meu, de ce jumătate din populaţie se teme de moarte, iar cealaltă jumătate o aşteaptă cu „masa pusă”, de ce atâta răutate, de ce alegem sa-L învinuim pe Dumnezeu de nefericirile şi suferinţele noastre, de ce îmbătrânim fizic mai repede, încotro ne îndreptăm şi lista ar putea continua la nesfârşit. Pot afirma la fel de sigur că acum văd lumea cu alţi ochi, iar cât timp am citit-o, am văzut lumea prin ochii celor trei psihologi: o lume în care toţi căutăm răspunsuri, dar nu ne chinuim prea tare să le aflăm, o lume în care uităm cine suntem cu adevărat şi de ceea ce este mai important, preţuind totul după ce am pierdut ce am avut.


„Către noi înşine” este o carte care, prin conţinutul său te face să-ţi doreşti să afli cât mai multe lucruri despre tot ce eşti şi tot ce te înconjoară. Citește-o!


Anca Tirla


Niciun comentariu: